Liity jäseneksi!

Oletko kiinnostunut astrologiasta?
Oletko harrastanut astrologiaa ja haluaisit syventää tietojasi?
Kaipaatko samanhenkisten ihmisten seuraa?

Sinulla ei tarvitse olla tietämystä astrologiasta, pelkkä kiinnostuneisuus riittää. Suomen Astrologisen Seuran jäseneksi voi liittyä kuka tahansa astrologiasta kiinnostunut!

Liittymislomake löytyy sivun alaosasta!

Seurassa tutustut astrologiaa harrastaviin ihmisiin, voit keskustella kartastasi ja saada astrologiaa harrastavia ystäviä. Kartutat astrologista osaamistasi ja itsetuntemustasi keskustelemalla, opiskelemalla, lainaamalla ilmaiseksi astrologia kirjoja ja osallistumalla erilaisiin astrologisiin tapahtumiin aina edullisilla jäsenhinnoilla!

Valtakunnallisena yhdistyksenä pyrimme tarjoamaan myös pääkaupunkiseudun ulkopuolisille jäsenille astrologista tietoutta Astro Logos-jäsenlehden kautta, tarjoamalla ilmaiseksi kirjaston kirjojen lainauksen (kaukolainamahdollisuus) sekä mm. tallentamalla luentoja.

Suomen Astrologisen Seuran jäsensyys kannattaa jos olet kiinnostunut astrologiasta ja haluat oppia astrologiasta lisää!

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.